יום שני, 4 באוקטובר 2021

שלמה שפירא: עקיצה

שלמה שפירא

עקיצה


עקצה אותי בשנייה יתושה, גרמה לנפיחות ולגירוד בתנוך האוזן הימני.

מיד נזכרתי ב- "דומיניק סנה" כוכב הסרט "עקיצה ב- 60 שניות" וזאת הייתה עקיצה שמחה לפני עשרות שנים

אבל עצוב לי כשנזכרתי במורה שלי בבית הספר, המורה לתורה וסעיפיה והמורה לא עקץ אותי אלא משך בתנוך אוזני.

אז הייתי בכיתה ד'

כבר ידעתי פרקים שלמים בתהלים בעל פה, התפללתי מ- "סידור", הורי כבר למדו אותי עברית על ידי מורה פרטי.

והנה אני בא לכיתה, נהיר לי מה שהמורה אמור ללמד ואני מנסה לעזור בשקט בשקט לתלמיד שיושב על-ידי ולעוד תלמיד בסביבתי.

המורה לא אהב זאת, עובר קדימה מאחורי התלמידים ומסתובב ומתקרב לידי ומושך את תנוך אוזני. אני כבר ידעתי למה המורה הולך קדימה ומסתובב לאחור, גם אם הייתי מכסה בידי את אוזני, המורה פוקד על התלמידים לרשום את המילה במחברת עכשיו-עכשיו וכשיד הימנית שלי כותבת , המורה מושך חזק את תנוך אוזני הימני.

ממשיכות הרבות שלו, מאז תנוך אוזני הימני התעוות בצורתו

מתקשה אני עד היום לסלוח לאותו מורה.


4.10.2021



2 תגובות:

  1. סיפורים נחמדים סבאלה

    נווה בן שמן,
    5.1ג0.2021, 10:25

    השבמחק
  2. לא מגיע לו סליחה כי היה בן-אדם רע

    קטי סלומון,
    4.10.2021, 17:31

    השבמחק

תודה רבה!