יום ראשון, 7 באוגוסט 2016

שלמה שפירא: יכו שורשינו בית חִיוּת מִבַּיִת / שיר

שלמה שפירא

יכו שורשינו בית חִיוּת מִבַּיִת 

חלומות ציונותי הבטיחו לי בית ובניתי כאן בית.
בכל שנות-עמלי הקשות היו מקשים עלי ושואלים אותי האם ולמי יהיה כאן בית.
השואלים - גמלים פורחים באוויר המה הבורחים על גב נמלה טועה ותועה.
 "ועצמותינו כדשא תפרחנה" ויכו שורשינו בית חִיוּת מִבַּיִת,
איש איש וביתו בארץ אבות בתי מגורים לרוב באהבת עולם לעולמי עד.

25.05.2011

תגובה 1:

  1. כפי שפורסם בבלוג הישן שלי בוואלה:
    שלמה שפירא





    ויכו שרשינו בית חִיוּת מִבַּיִת



    בימי חלומות ציונותי הבטיחו לי בית .

    בניתי בית ומכל שנות עמלי הקשות

    מקשים ואומרים לי למי כאן יהיה בית.

    היתכן שכל התקוות שהופרחו לבית, גמלים פורחים באויר המה

    הבורחים על גב נמלה טועה ומתעה?



    "ועצמותינו כדשא תפרחנה" ויכו שרשינו בית חִיוּת מִבַּיִת,

    איש איש וביתו בארץ אבות בית מגורים באהבת עולם לעולמי עד...

    השבמחק

תודה רבה!