יום שני, 1 באוגוסט 2016

שלמה שפירא: איך בוחרים קטע מוזיקלי נכון בבלאגן מוזיקלי? על חיפוש נשי-מוזיקלי מתאים באתרי הכרויות / חיפוש

שלמה שפירא


איך בוחרים קטע מוזיקלי נכון בבלאגן מוזיקלי?
על חיפוש נשי-מוזיקלי מתאים באתרי הכרויות 

בחיפוש נשים אחר גברים, הרבה "אגו-נשי" נשפך כמים וצריך לחפש צירוף של מספר תווים מתאים ממאה תווים ויותר על צירופיהם

הצע רב של נשים בים של "סיכות-בטחון נשיות" ולך תמצא את הסיכה הנכונה שתחבר אותך לפתחו של דיאלוג רציני

מתוך 90 פרופילים של נשים בגילאי 63-73 מצאתי רק אשה אחת שציינה שהיא "בשלנית"

המשולש "אהבה-אמון-חברות" חוגג בהרבה מאד פרופילים

מישהי כתבה: "כל מה שכותבים האנשים זה מאד מעניין עד שרואים ומדברים ואז מתברר שהאינפורמציה היא מהרהורי לבם..."
מישהי אחרת כתבה: "...חיה ברוגע חיים שקטים ומלאים שמלווים בהתפתחות רוחנית...ואם אני באתר סמן שיש לי עוד מה ללמוד..."
מישהי אחרת כתבה: "...רוצה לחיות חיים מלאים ולגלות עולמות חדשים..."
מישהי אחרת כתבה: "אני אשה נשית, אני חמה, תרתי משמע..."

איזה גבר מחפשות הנשים? בקושי תמצא ספיציפיות לגבר ובדרך-כלל מבקשות – גבר-חבר שיהיה לי שותף, גבר-חבר שיהיה בן זוג, גבר רציני או גבר לענין או גבר יציב לקשר יציב או לבהיותך באמת הגבר וכן מצאתי "גבר ספונטני,אמין עם חוש הומור" וגם מישהי שביקשה גבר לענין בתוספת קצין וג'נטלמן, גם גבר חבר אקסלוסיבי, גבר להשתוקק, לחלוק ולהתרגש אתו...

מה אומרות הנשים על עצמן:
אני שקטה, אני רצינית, אני חושבת, אני אמתית, אני אמינה, אני ישרה, אני כנה, אני חסרת-פוזות,  אני נחמדה, אני נעימה, אני שלווה, אני חכמה, אני סקרנית, אני בררנית, אני איכותית, אני שנונה, אני רגישה, אני מעניינת, אני עדינה,אני מרשימה, אני אינטלגנטית, אני אינטלקטואלית,אני משכילה, אני תרבותית, אני יצירתית, אני פעילה, אני חברתית, אני אנרגטית, אני סוערת, אני לא שגרתית,...

אני מקשיבה, יודעת להקשיב, אני תומכת, אני חברה טובה, אני מתעניינת, אני מתחשבת, אני טובת-לב, אני נעימה-לקשר, אני משקיענית, אני אשת-שיחה, אני עם חיבוק רחב,...
  
אני עצמאית, אני חיה את "המנוחה והנחלה", אני "למודת-חיים, אני זורמת עם החיים, אני אופטימית עם שמחת-חיים, עם עושר פנימי אני, אני אוהבת את עבודתי,...

אני נאה, אני נאה מאד, אני נשית, אני אשה-נשית, אני נשית-אטרקטיבית, אני אשה-אשה, אני אשה-ילדה, אני רומנטית, אני רומנטית-ללא-תקנה, אני מטופחת, אני חטובה, אני ייצוגית, אני יפה, אני צעירה, אני מרגישה צעירה, מרגישה צעירה מגילי, אני צעירה מכפי גילי, אני צעירה במראה, אני עם נפש צעירה, אני נראית טוב, לא נראית לפי גילי, בעלת חזות צעירה ומרשימה, מרגישה נהדר לגילי, וכמו בתמונה-אני צעירה,...

ואני שוחרת אוהבת חובבת: ספורט, אומנות, מוסיקה, קולנוע-סרטים, תיאטרון, ספרות ספר וספרים, צורכת תרבות, צרכנית תרבות...

ואני אוהבת טיולים בארץ וטיולים בחוץ-לארץ ...

ואני אוהבת טבע, אוהבת בעלי-חיים, אוהבת אנשים, אוהבת אדם ואוהבת חברה, אוהבת ומטפחת קשרים חמים, מאמינה עדיין באהבה, אוהבת, אוהבת ויודעת לאהוב, אוהבת לאהוב

אוהבת אנשים, ילדים ...אני צעירה רווקה, אני רווקה, אני אלמנה, אני גרושה, אני פרודה, אני אם...אני סבתא...

מצאתי אשה שמיצתה טוב, לדעתי, את מה שאשה מצפה מגבר (וזה מקרה נדיר) :
אוהב חיים, אוהב בני אדם,אמפתי, סלחני, מכבד אותי אך לא לוקח אותי יותר מדי ברצינות, נוח לחייך ולהתפייס ולסלוח, לא שיפוטי, בטוח בעצמו אך לא שחצן, מאהב רגיש, בר-שיח מעניין, יודע גם להיות בשקט!

3.08.2011

2 תגובות:

  1. 1.08.2016
    שלום,ניראה שאתה ממש עשית מחקר על אתרי ההיכרויות, בכל אופן הצלחת בהומור שלך...
    מרים

    השבמחק

תודה רבה!