יום שני, 5 באוקטובר 2015

שלמה שפירא: באותו רגע הרגשתי מהי אהבת נעורים

שלמה שפירא

באותו רגע הרגשתי מהי אהבת נעורים
                              ל- אינה - אהבתי הראשונה מן הגימנסיה

בזמן האחרון, מספר פעמים ראיתי אותו מן המכונית בשכונה בה אנו גרים, הוא הולך עם הכלב והיא הולכת אחריהם, כמעט בקושי.
אני והיא היינו זוג חברים קרובים ואוהבים מאד בזמן הגימנסיה, שלוש וקצת שנים היה הפרש הגילים בינינו,
היא הייתה החברה הראשונה שלי, אני הייתי החבר הראשון שלה. 
מספר שנים חלפו אחרי הגימנסיה, והוא רצה להתחתן עמה מיד והתחתנה עמו.
ששים שנה כמעט ולא נפגשנו אפילו באקראי. עינינו לא פגשו זה את זה ולא החלפנו בינינו מלה אחת.
בשבוע שעבר היא הייתה עם בעלה ברחבת הכניסה לבית-הקולנוע
ונפגשו עינינו ופניתי אליה ב- "שלום".
היא לא זיהתה אותי והייתה מבולבלת, וציינה פעמיים: "אני מכירה אותך" ורק לאחר היסוס של מספר רגעים פרצה בקול ובשׂמחה "אתה שלמה!"
באותו רגע הרגשתי את אותה שׂמחה באהבת-נעורים.

05.10.2015 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!