יום חמישי, 1 באוקטובר 2015

שלמה שפירא: לא צעדתי רחוק מאז השנה הראשונה ל- .B.A / שיר

שלמה שפירא

לא צעדתי רחוק מאז השנה הראשונה ל- .B.A

איך לומדים כימיה בשילוב הגוף והנפש?
ידידה טובה שלי מספסל הלימודים בשנה הראשונה ל- .B.A
ניסתה לייעץ ולעזור לי איך ללמוד בכלים החדשים האוניברסיטאיים שלא הכרתי אותם קודם
ולראות אחרת את הכימיה בשילוב הביולוגיה ולקשור אותם לגוף ולנפש.
אני חושב שבזכותהּ קבלתי מהר ציון "עובר".
כך המשכתי לביולוגיה כמקצוע ראשי מתוך עניין בגוף ובנפש.
והגוף הממאן שלי והנפש המיוסרת שלי, 
לא הפכו אותי ביולוג או כימאי בדרגת "אקדמאי מתואר מאד בגובהו"
כי המשכתי לחפשׂ משמעות כימית-ביולוגית בתוך הגוף והנפש.
לא אחת אני זוכר את אמי בהקשר זה משננת:
"שעה לשׂטן ושעה לרחמן".
ניסיתי להבין את הפתגם העממי העולמי הזה
להסבירו מתוך הכימיה והביולוגיה של הגוף והנפש
ועדיין לא קבלתי ציון "עובר".

01.10.2015

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!