יום שישי, 31 במרץ 2023

שלמה שפירא: "אינטימה" לא עוזבת אותי"

שלמה שפירא


"אינטימה" לא עוזבת אותי"

פעם קניתי בגד נשי לידידה קרובה ליום הולדתה ברשת "אינטימה". 
מאז - "אינטימה" לא עוזבת אותי וממשיכה בהצעות עד אינסוף.
תמצאו ב- "אינטימה שילובן של חליפות הפיג'מה בחיי היום יום שלנו 
הוא טרנד המלווה אותנו כבר חורף שני ... או שילוב גופיית בייבידול תחרה 
עם חליפה גברית לקבלת לוק סקסי מתוחכם".
פיג'מה אני יודע מהי. להרגיש הכי מיוחד/הכי מיוחדת 
ובשבילי זו הרגשת שיר "חזון למועד"
בייבידול לא ידעתי ובשבעים  שפות כבר  ידעו 
אני לא ידעתי. אז חקרתי.
(תרגומה בערבית: "דאמיאת טיפל / damitat tifl )
"בייבי דול", "בובה". "בובת התינוקת", "בובה-מותק", 
"שורטי", "יפה שלי במותחן פסיכולוגי מסעיר בקשרים 
משפחתיים סבוכים מאחורי חזות תמימה", ...
"בייבי דול" צמחה יחד עם צמיחתו 
של צליל מוזיקלי-גראנג'י 
המאופיין בסביבה מותחנית עם חזות תמימה.

העולם מסתבך בכל החזיתות ומבקש מאיתנו 
להסתבך עוד יותר.

31.03.2023

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!