יום שני, 9 במאי 2022

שלמה שפירא: נפילה

שלמה שפירא

נפילה


תפוס טוב וחזק את החיים בתפוס הזיקנה

אני אומר ששינוי מתחיל מבפנים ומגיע לחוץ

אתמול נפלתי על הפנים:

מזל טוב היה לי, שיד ימין החזקה שלי עצרה במעט את מעיכת הפנים

יצאתי בנס מן הנפילה

שריטות במצח, נפיחות באף, דימום משריטת המצח, מעט כאב בגוף

ושריטות בזגוגיות המשקפים.

מי יוליך אותי לבית הכנסת לברך "הגומל"

בבית שלי ברכתי "הגומל" - ש- "אלוהים גמלני כל טוב"

כנראה, שבכל זאת אלוהים משגיח עלי ומונע "עין רעה"

גם מסתבר שאמונה היא חכמת חיים יותר ממשחק המזל:

קנית לוטו, האם זכית פעם

על כן - חשובה האמונה בצדקת דרך ובטיפול ניקיון כפיים

עובדה - כף ידי מנעה לא במעט את חבטתי

מי שאלוהים אתו, ימשיך לשבת בביתו

התהלכתי לפניך תמיד באמת ביראה בכבוד ובלב שלם.


9.05.2022

6 תגובות:

  1. שלמה יקר
    אני מקווה שאתה מרגיש יותר טוב אחרי הנפילה. רק רציתי לשלוח חיבוק וירטואלי להרגשה טובה...כי מה עוד יכול לעשות אדם לחברו, כאשר הוא עצמו במיטבו...

    ענת ז.
    10.05.2022, 13:55

    השבמחק
  2. מצטערת על מה שקרה לך ומאחלת לך שתרגיש טוב במהרה

    ביאנקה,
    9.05.2022, 17:13

    השבמחק
  3. תישמר על עצמך! ותישמר גם מעצמך...
    מעין אוהבת אותך, נווה אוהב אותך ואני אוהב אותך

    שלמה בן שמן,
    7.05.2022, 13:17

    השבמחק
  4. Be careful! החלמה מהירה ושלמה, צריך להיות מאוד זהיר בהליכה ובעל תנועה. בגילנו אסורות תנועות פתאומיות.

    אנה ב.,
    10.05.2022,7:42

    השבמחק
  5. מה נשמע? איך אתה מרגיש אחרי הנפילה? בטח הסתכלת למעלה והסתחררת. מאחלת לך שתרגיש טוב. המון בריאות

    רבקה ב.
    10.05.2022, 14:00

    השבמחק
  6. תהיה בריא ותשמור על עצמך
    ברכה ע.,
    9.05.2022, 22:04

    השבמחק

תודה רבה!