יום רביעי, 22 בדצמבר 2021

שלמה שפירא: בוט רובוט בוטקס בוטקה

שלמה שפירא

בוט רובוט בוטקס בוטקה


בוט בוט
רובוט רובוט
בוטקס בוטקס
בוטקה בוטקה בוטקה בוטקה
כל מקום צריך היום לשמור עליו.

ציפור קטנטנה יונקת דבש שלא ראיתיה זה שנה
שבה לנופף לי בכנפיה במלוא עוזה 
אחרי הגשם הסוער
דופקת ברגליה מנקרת במקורה על שמשת חדר שנתי
"קום בחור עצל וצא לעבודה".
זכיתי בעוד שנה.
מה איך אספר לה מה עבר עלי במשך שנה
לא אספר לה
שתמשיך לחלום.

מהצד השני של החלון
ידידה שולחת לי הבוקר וואטסאפ:
את השמש את הורד את צחוק הכייפי שלה 
שידבקו בי אור ריח גן עדן צחוק שובב
צוצלת נשמתי.

22.12.2021

3 תגובות:

  1. מקסים. שיר עם תקווה ואופטימיות.
    גם בימות החורף יש תמיד אורה וצהלה.

    רנה דרור

    השבמחק
  2. יפה מאד שלמה, יש אופטימיות

    רחל הדר,
    22.12.2021, 12:37

    השבמחק
  3. נעים שאתה מזכיר אותי עם הקוליברע (יונק הדבש) צפור שמרגשת אותי, הייתה גם לי בחלון...

    ענת זגורסקי.
    22.12.2021, 11:55

    השבמחק

תודה רבה!