יום שני, 20 בדצמבר 2021

שלמה שפירא: יערות הכרמל

שלמה שפירא

יערות הכרמל


יערות הכרמל בנוף חובק יער

מערה בתוך יער.

היום - יום יפה

מיד עם בואי יצאתי החוצה להביט בפריחת היער, לנשום ריחות יער

אני צמח בר

בשביל זה אני אוהב את יערות הכרמל.


השעה אחת וחצי - חילופי אורחים

מסכות על הפנים

כמה עמדות

טור ארוך ממתין לפקידי- קבלה שמתמוסס מהר

מבוגרים וזקנים מקבלים מיד עם בואם קבלה מועדפת

יש אנשים ששואלים שאלות 

יש אנשים ששומעים שאלות

לו הייתי מורה בכתה, לו הייתי מורה דרך

כתה-כיתות-כתות הם דרך חיים

אף פעם לא אהבתי להשתייך אל כתה כלשהי .


מחר יום גשום וסוער, אשב בחדר אכתוב לך שיר:

"אני ואת, את ואני - עייפנו בחיינו, מבקשים חום מרעננות הנפש, החלטנו לצאת להבראה...

 

שעת התה:

אני שותה תה ברחבת התה ביערות הכרמל,

כמה תמונות אבסטרקטיות תלויות על קיר

העזו חדרו אל יער מנשים

גם אני נושם כמו רך נולד זה עתה

מבקש לנשום אוויר צח,

לו הייתי יערן, הייתי נשאר ביער כדי לנשום אוויר צח כל הזמן

נפש מחבקת נפש, שעות גומעות חסד בחיק הטבע.

היום

העולם הפגנות מחאה כדי לעזוב את העיר 

לנדוד ולשוב אל הטבע

לנשום לנשום בשקיקה ובהנאה...

נער הייתי גם זקנתי.


בערב ארוחה בחדר האוכל:

להלל לשבח

שרות מלכותי

שרות אדיב

מה תרצה, מה תשתה, מה תעדיף, במה אפשר לעזור

צוות משכמו ומעלה מאוד אדיב, מאיר פנים, חגיגה.


19.12.2021



תגובה 1:

תודה רבה!