יום שישי, 1 בנובמבר 2019

שלמה שפירא: צביעות בנאורות סלקטיבית / הבעת שאלה

שלמה שפירא

צביעות בנאורות סלקטיבית

אני ישראלי א-פוליטי ואני פובליציסט
אף אחד לא יודע עד עכשיו מה שיוכי הפוליטי, מה הצבעתי ואיך מצביע בבחירות.


רצח רבין הכה בי ובאשתי קשות כרצח גדליהו בן אחיקם. גם היום אני מרגיש את אותה הרגשה נוראה.


תמיהה בי היום

ואני שואל את עצמי כאזרח חופשי במדינתו
למה ומדוע עמיר פרץ לא ישׂא כאבים ודברים ואילו אלי עמיר ישׂא כאבים על רבין?
עמיר פרץ שר בטחון לשעבר ואיש צבור איש שהעבודה חקוקה בלבו  ומסור לעמו מבקש לנאום בעצרת שתהיה במוצאי שבת הקרובה ב- 2 בנובמבר, והמארגנים סירבו לבקשתו ?
ב- 4 בנובמבר, אלי עמיר הסופר, אולי ביקש אולי התבקש שיִשָּׂא לנאום ולהרצות לזכרו של רבין והאקדמיה האוניברסיטאית-תל-אביבית  מאפשרת זאת ?


קרוב קרוב - חמוד או לא נחמד! העולם הזה

אולי זה קשור לעיניים!

1.11.2019

  

2 תגובות:

  1. מרגישה בדיוק כמוך, הרי הרצח היה תוצאה של הסתה, ומאז רוצים לטשטש את זה! מקומם!אנה

    השבמחק
  2. שלמה יקירי,
    הוזמנתי להרצות ואני עושה זאת בחפץ לב.
    לא בסדר שלא נותנים לעמיר פרץ לשאת דברים , זה לא חכם ולא נכון .
    אלי

    השבמחק

תודה רבה!