יום שבת, 9 בנובמבר 2019

שלמה שפירא: הייתי באשליה אופטית / שיר

שלמה שפירא

הייתי באשליה אופטית

תמונה יכולה לבלבל גם כשהיא מתוך הלב החם שלנו
יש ומצטיירת אפילו חומה חיה ללא אבנים ללא טלפון חוטי מפרפר מפרפרי משי.
אבל אני צריך להדגיש שימי המעברה היו בשבילי ימים קשים:
יושבי אוהלים שזעקו בלילות מתוך דמיעת טל הברזנטים במיטת הַנְשָׁמָה שעליה ישנו
ולא הצליח ילד בפרומיל של אמת איך לחבק את אמו בזעקתו לטיפה של אושר.
אז העצמתי את המופשטות ושׂרדתי
הייתי שווה בין כולם והרגשתי שווה בין כולם אבל הרגישו אותי שונה מכולם
חלמתי עם מציאות וחלמתי בלי מציאות
העולם שלי לא היה העולם שלהם ולהפך
אמנם חשבתי שאולי יש בי ענף שבור שמדגיש את מה שיש בי, אבל העץ עליו ישבתי ואני יושב עליו עכשיו וכל הזמן, חי תוסס ורענן מלבלב ושר.
היום - איזה יופי מתרחש על קירות השעשועים
מכבדים אותי מקשטים אותי כסלבס של שעשועים ומוזיקה פרומילית מחפה על הכל.
תפסיקו עם החנופה הכלבית הזאת!

9.11.2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!