יום שישי, 9 בספטמבר 2016

שלמה שפירא: בעיראק קראו לי "בן-השבת" ובישראל קוראים לי "מחלל-שבת" / שיר מטרום שירה

שלמה שפירא

בעיראק קראו לי "בן-השבת" ובישראל קוראים לי "מחלל-שבת"

בעיראק קראו לי "בן-השבת" ובישראל קוראים לי "מחלל-שבת".
בעיראק קראו לנו "בני השבת" ולפיכך קראו לי "בן-השבת".
בעיראק שמרנו את השבת ויותר נכון השבת שמרה עלינו.
כאן בישראל קוראים לי "מחלל-שבת" ואני שואל את עצמי 
לאן אני בא?!
קשה לי לדעת.

שנת 1970

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא

    שנה טובה בהידברות עם שבת המלכה.
    שנה טובה! שבתותיה אימא אדמה!

    שנה טובה בהידברות עם שבת המלכה
    איש קשה-יום בתולדות יומו - מה ישיב איש קשה-יום במוסריו?!:
    רוח בינה קלילה בין עופאי לבו
    ריח איקליפטוס משכֵר חסדיו ורחמיו
    צפור שיר מְשׂׂיחה מדריכה אִלְמותּ כפיפות להקפיצם זקיפות
    לעפרוני כמיהתו.
    כך חוזרת ובאה השבת - מגדל אור בַּמֶּרְחבְ יָהּ
    יפקחו עיני השמים כוכבי נשרים לרוב.
    יצא אדם ממחבואי צריף גורלו, ישיר "בואי כלה", כי לעולם חסדו.
    בניקיון ישועתו, נפשו תהיה חפצה לראות טוב.

    שנה טובה! שבתותיה אימא אדמה!

    17:30 , 23.09.2016, נכתב בשעת קבלת-שבת בפארק הרצליה!

    השבמחק

תודה רבה!