יום שבת, 31 בינואר 2015

שלמה שפירא: הבודהה שלי יושב-הכרובים - הערה שלי בשליפת-רגע לאחר תיאור ישותו של בודהה על-ידי המדריך / שיר

שלמה שפירא

הערה שלי בשליפת-רגע לאחר תיאור ישותו של בודהה על-ידי המדריך

הבודהה שלי יושב-הכרובים
הבודהה שלי אַמַּת-בניני מן הברית בין הבתרים
הבודהה שלי סוחפני בגאון מן הנילוס עד הר-סיני ומהר-סיני עד ארץ-ישראל.
הבודהה שלי רחוק מן הנירוונה הכמעט-מתה בכחול מעמקי המים בים
הבודהה שלי מטפס במעלה הבנת השנים בזמורות כפתורים בפרח ובגרגירי הדגן
הבודהה שלי חסר-שקט כמוני, מוחה ומברך כמוני ושר כמוני
                  צנוע בצבעי רנתו, נמוך לאדם בתפילתו וחותר למעשׂי חסד ורחמים
הבודהה שלי הוא האור של אותו אור, הוא המים של אותם מים, הוא הפרח של אותו פרח 
                ולחמו אותו לחם ושׂפתו אותה שׂפה ושירו אותו שיר 
ואני חייל-תפילותיו, חותר למעשׂי.חסד ורחמים
מבקש חסדו למחיה, מבקש תקוותו לרחמים
וזה כך וכך לתמיד בי - "עוד אבינו חי". 

סרי לנקה 22.1.2015

תגובה 1:

  1. 12:58, 01.02.2015
    ...אפ-פרופו בודהה. אני ממליצה לך לקרוא את ספרו/ם של
    ז'אן פרנסואה רוול ומאתייה ריקאר, הנזיר והפילוסוף, הבודהיזם בימינו, הצאת חרגול 1998 (1997) תרגום דן דאור.
    טיול לסרי לנקה? כל הכבוד. מעולם לא הייתי שם וכנראה גם לא אהיה.
    אין ספק, שיש לך חוויות מרשימות מהטיול ובסופו של דבר , הרי זה העיקר...
    רעיה

    השבמחק

תודה רבה!