יום ראשון, 4 בינואר 2015

שלמה שפירא: מה רוצים ממני אזובי-אספסופי הקרקע הכסף והשנור - דוגמה חצי-יומית מ- "נג'יס-אינטרנטי" הנשלח אלי כל יום / הבעת עמדה

שלמה שפירא

מה רוצים ממני אזובי-אספסופי הקרקע הכסף והשנור - דוגמה חצי-יומית מ- "נג'יס-אינטרנטי" הנשלח אלי כל יום

ובמה מנגּ'סים: - אביא דוגמה מחצי-היום הזה
מזכים אותי מיד בחיים חדשים
משקיעים בי חכמה של קו-ים-צפוני
מקימים לי מסעדה משלי במרכז תל-אביב שאצליח להרוויח טוב מהשׂבעת סובבי-רעב
מוכנים להסיר בי כל כאב בניצחון מובטח ויעשו זאת בהנחה מיוחדת
מחפשׂים לי מיד רכב של יוהרה ויוקרה - כמה שיותר בזול
אפילו את הסיגריה שאין לי, מוכנים לדחוף לי - ואני לא יודע לאן! - ולאחר מכן הגמילה ממנה מובטחת מצידם.
והכל בהשקעה חכמה על קרקע פורייה וניתן לקיים פגישות, אפילו לא בבית-קפה, אלא מיד - "תביא את הכסף שלך והנייר שלנו בידך מובטח".

תגידו, השתגעתם?! די נמאסתם!

4.1.2015

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!