יום שני, 24 במאי 2021

שלמה שפירא: גדולה כל מלאכה שמחזקת ומכבדת נפש בעליה

שלמה שפירא

גדולה כל מלאכה שמחזקת ומכבדת נפש בעליה


"אין לך כבר מה לעשות ואתה כותב וכותב שירים"

הלוואי ויכולתי לקום לעמוד לפניכם ולהמשיך לעשות משהו מכוחות גופי

גוף האדם חייב להסתגל למציאות.

במקרה שלי,

אם אין קמח יש שירה.

חסכתי קמח מעמל ידי לעמל נפשי שנים רבות בשביל חיי הימים האלה 

כולם היו גאים בקמח שלי

גדולה כל מלאכה שמכבדת את נפש בעליה.

עד עכשיו - יש אנשים עם לב זהב שמתגעגעים לקמח שלי.

אדם חייב להמשיך בכל מצב ובכל תנאי לעסוק במשהו.

השירה, במקרה או לא במקרה גוברת בי בימים אלה.


24.05.2021




3 תגובות:

  1. מרגש שלמה הנפש שלך חוגגת

    השבמחק
  2. אתה כותב כל כך יפה, פיך מפיק מרגליות

    רחל הדר,
    24.05.2021, 13:44

    השבמחק
  3. שיחה בוואטסאפ ביני לבין קורא בבלוג:

    נשאלתי:
    למה התכוונת בקמח?

    עניתי:
    דרשו רבותינו זכרונם לברכה: "אם אין קמח אין תורה". בשביל לחיות צריך לעבוד.

    נשאלתי:
    אז קמח זה כסף?

    עניתי:
    מן הקמח שהזעת להשיגו זה הכסף שאתה מקבל תמורת עבודתך המיוזעת. ואתה יכול בזמנך הפנוי החופשי ללמוד לכייף להזמין בחורה לדייט הכרות...אני מדגיש - הבסיס לאדם היא עבודתו ופרנסתו!

    ענה לי:
    וואלה לא ידעתי. מגניב מאוד.

    השם שמור אצל כותב הבלוג!



    השבמחק

תודה רבה!