יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

שלמה שפירא: לו יכולתי לרכוב על סוס הייתי דוהר מיד כדי להקדיש את כל חיי וכל מה שצברתי בחיי למשפחתי / שיר

שלמה שפירא

לו יכולתי לרכוב על סוס ולדהור כדי להקדיש את כל חיי וכל מה שצברתי בחיי למשפחתי

בגיל שמונים אני כמעט מפויס ואין לי טענה אל איש.
היו ציפיות בחיי עם לא מעט אכזבות, התגברתי ועשׂיתי.
עכשיו אין לי שום ציפיות ואני בחיבוק עם משפחתי ועם שירת חיי.
אני הבנתי כל מה שעברתי בחיי, עכשיו חַיַּי חייבים להבין אותי:
אני מנסה להמשיך את חיי עם קסם-ירח
מנסה להקשיב לצפרים ביום לצרצרים בלילה
להתפלל מדי פעם ולקרוא מדי יום כמה מזמורי תהלים
להתעמל בכוחות עצמי וללכת רגלי ללכת ללכת
לראות הצגה או סרט (וכמו כל הקשישים - כל יום שלישי סרט!)
לשמוע דיון הרצאה סיפור ושיר...
אני עדיין איש חי ועוד אספיק לכתוב צוואה בחיי
בכל מקרה, אני מדגיש שֶׁלוּ יכולתי לרכוב על סוס
הייתי דוהר מיד כדי להקדיש את כל חיי וכל מה שצברתי בחיי למשפחתי.

24.09.2017 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!