יום שבת, 16 בספטמבר 2017

שלמה שפירא: אני כותב שיר היא חולמת שיר. היא כוכב-על רחוקה מאד מכיסופַי / שיר

שלמה שפירא

אני כותב שיר היא חולמת שיר. היא כוכב-על רחוקה מאד מכיסופַי

אני כותב שיר היא חולמת שיר
השירה מבלבלת כמו לעוור עם מקל ביד
המציאות כמו אדמה הזקוקה תמיד לגשם
האהבה כמו יין הזקוק לזמן משלו ומי יזכה לטעום ממנו, מי יזכה לשתות אותו, מי יזכה להשתכר מחלומו.
היא חולמת שיר, אני כותב שיר.

יש לי תמיד מתנה בשבילהּ גם בראש השנה
כנראה שהיא תסרב לקבל אותהּ
אסור לחשוב מעט יותר מדי
כי בכאב שכל פעם שאני שר להּ, היא שותקת.
אני האדם הכי נכון לאהבה
הכי גרוע לרקוד
גם חלומותיי כבולים 
אני שואף כל-כך גבוה לאדמה
היא כוכב-על רחוקה מאד מכיסופַי.

16.09.2017

4 תגובות:

  1. 17.09.2017
    אהבתי❤את השיר⚘⚘⚘שנה טובה ומאושרת
    אלכסנדרה

    השבמחק
  2. 16.09.2017
    שבת שלום,לפעמים נחמד לי לקרוא כאילו השיר מכוון אלי
    שבת שלום
    אבישג

    השבמחק
  3. 16.09.2017
    !שיר מאד יפה! יישר כוח


    שנה טובה ויצירתית
    לך ולמשפחתך
    ענת

    השבמחק

תודה רבה!