יום רביעי, 9 באוגוסט 2017

שלמה שפירא: חברת סלקום יודעת לקחת חברת סלקום לא יודעת להחזיר / הצילו איש זקן מבירוקרטיה

שלמה שפירא

חברת סלקום יודעת לקחת חברת סלקום לא יודעת להחזיר

אני לקוח מספר 295266365 מהרצליה
מספר חשבונית אחרונה מסלקום 261317663 מיום 27.6.17
ניסיתי להתנתק מחברת סלקום והיו לי מספר טלפונים לסלקום והחברה עם המוזיקה הסלקומית שלה הנעימה והנעימה עד לקבלת האינפורמציה איך מתנתקים וגם אז הלקוח לא יבין איך מתנתקים.
היו שעות על שעות ובטלפון אין תשובות למנוי - רחמנות במיוחד על אדם זקן!
החלטתי לבוא בעצמי אל סלקום שב- דיזנגוף סנטר. לקחתי מספר וחיכיתי יותר מחצי שעה לתורי ולבסוף אני בטלתי את המנוי והחזרתי את ה- "סימ" ב- 10.05.2017.
חשבתי לעצמי - "בא ללקוח גואל"!
כעבור כחודש אני מקבל חשבונית ובה הורדה מיותרת של 40 שקלים מעבר למה שמגיע לסלקום.
ניגשתי שוב לסלקום בסניף דיזנגוף ויותר מחצי שעה לקח לברר בסלקום אם מגיע לי החזר.
הפקיד שקוראים - חאלד - והממונה עליו שקוראים לו - מור - סיכמו לאחר דין ודברים שמגיע לי החזר של 40 ש"ח ואז מתנתקים סופית.
חאלד הפקיד אף רשם לי בכתב ידו וחתם במלים " לזכות ב- 40 ש"ח. נשלח מייל למנהל שיבצע את ההחזר".
עבר חודש ולא הזדכיתי בארבעים שקלים והניירת מסלקום המשיכה לזרום.
נגשתי שוב לסלקום בדיזנגוף סנטר. כשתורי הגיע הופניתי שוב לחאלד הפקיד שלא זכר את הישתלתלות העניינים ואת הבטחתו שהוא בעצמו ביקש את הטלפון שלי כדי ליידע על החזר 40 השקלים וסיום ההתנתקות. ושוב הכל מההתחלה. נכנס לניירת וברר וברר ואומר לי "לא שלחתי את המייל הנכון. עשיתי טעות ואני עושה תיקון ובימים הקרובים תקבל זיכוי.
הפעם ביקשתי שוב שיכתוב לי את מה שסיכם בכתב ידו - כתב וחתם:
"מגיע שלמה שפירא 40 ש"ח זיכוי נשלח מייל למנהלת על מנת לזכות את הלקוח 2/8/17 עם חתימתו."
ועדיין אני מחכה ל- 40 השקלים ולסיום ההתקשרות עם סלקום.
ואני תוהה אם צריך לערֵב בשביל ארבעים שקלים עורך-דין.

שלמה שפירא, הרצליה

9.08.2017

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא
    עד עכשיו לא קבלתי מחברת סלקום החזר של ארבעים שקלים המגיעים לי, למרות הבטחה נוספת של אלעד והממונה עליו מסניף סלקום בדיזנגוף סנטר.
    ויתרתי!
    שתלך חברת סלקום לסרט "כך מתנהגים עם לקוחות" ותקנה פופקורן גדול בכניסה לקולנוע בארבעים השקלים.

    השבמחק

תודה רבה!