יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

שלמה שפירא: בזק שלום, יש לי מחשב...עזרו לי / שיר

שלמה שפירא

בזק שלום, יש לי מחשב...עזרו לי

בזק שלום. יש לי מחשב...עזרו לי:
יש לי מחשב שקרסו מערכותיו פתאום
ניסיתי להשיבו לתקינותו
בדקתי חיגנותו ושרותי גלישתו אצל ספק האינטרנט ונמצאו בסדר
התקשרתי  ל- "בזק" שהוא ספק תשתית הכבלים שבביתי וניסו לבדוק 
טלפונית אם:
כבל הרשת בסדר 
אם מתאם הטלפון-מחשב בסדר 
אמרו לי לכבות את המחשב ולהדליק אותו שוב לבדוק אם ה"מודם" בסדר, אז עשיתי 
ארבע נורות צריכות להידלק ואחת מהן – הנורית lan  צריכה להבהב - אז בדקתי
בקשו לדגדג את המודם בעזרת קיסם כדי לאפסו ונאמר לי שהמודם 
בסדר והבעיה במחשב עצמו.
טכנאי מחשבים בא  וניסה לבדוק  והחליף את כרטיס הרשת                                                                           (Ethernet card)
אך המחשב לא עבד, וזה אומר שהמודם אולי בסדר ולא בסדר.
שוב "בזק" בדק את עצמו והחליט שיבוא טכנאי של בזק לביתי
ובא טכנאי של בזק, בדק והחליף את המודם,
יום וחצי חזר המחשב לתקינותו
ושוב קרסו מערכותיו...רק כעבור כשבועיים נפתרה הבעיה על-ידי בזק. 
כמה זמן מצטבר חיכיתי עד שיענו ספקי-המחשב בטלפון
כמה זמן מצטבר חיכיתי עד שחוזרים לשיחה
כמה זמן נמשכה התמיכה עצמה
כמה זמן לקח לקניית כרטיס-רשת
כמה זמן לקח בשביל להתקין כרטיס רשת
כמה זמן לפתרון בעיה! כמה עצבים! כמה זמן נזרק לריק!  
וזאת למרות שאלעד, איגור, יעל, ארז, ורמי ניסו מאד לעזור...
אז "הרמתי ידיים": ואמרתי לעצמי "לעזאזל המחשב"
אצא באמצע החורף לפגרת-קיץ ויהי מה וכתיבתי תחכה.

17.01.2010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!