יום ראשון, 9 באוגוסט 2015

שלמה שפירא: ואני את אזני שכחתי ואת את אזני לא שכחְתְּ / שיר

שלמה שפירא

ואני את אזנַי שכחתי ואת את אזנַי לא שכחְתְּ
                          השיר מוקדש ל- ד"ר דניאלה צ'יובורציו

ואני את אזנַי שכחתי וְאַת אֶת אזנַי לא שכחְתְּ
היש רופא טוב ומטיב יותר ממךְ
המבין בתפקודי גוף ובערכי נפש ונשמה?
ואם פעם אשכח את לבי, אַת אֶת לבי לא תשכחי
הגידי לי את שאהבה נפשי.
ומה רופאה תגיד ומה אישה תגיד
הגידי לי את שאהבה נפשי.
ומאחר ואת קרובה למטופלייךְ באהבה, הגידי לי את שאהבה נפשי.
כהרמב"ם את להוקרהּ ולתפארהּ.

09.08.2015

4 תגובות:

  1. נורית גוברין
    16:01 , 09.08.2015
    לשלמה שפירא שלום רב,
    בעקבות שירך: מי היא ד"ר דניאלה צ'יובורציו? מה הקשר שלך אליה?
    תודה

    השבמחק
    תשובות
    1. לנורית גוברין שלום רב,
      ד"ר דניאלה צ'יובורציו היא רופאת-משפחה שלי הנוכחית ולדעתי היא רופאה טובה שמתייחסת ברצינות ולעומק לפרטים הרפואיים של המטופל - במקרה זה, אני. ואני מרגיש שאני ב"ידיים טובות" במצבי הבריאותי, בגילי הבעייתי ולאור האירועים העצובים שפקדו אותי ואת משפחתי. היא רופאת-משפחה מצויינת ולא מעבר לזה. אני לא יודע אם השיר הזה יגיע לעיונה. אני מרגיש שהיא מבינה היטב ב-א.ק.ג. של הלב ולדעתי, אם אצטרך, חס וחלילה, להיעזר בה, גם ב- א.ק.ג. של הנפש.
      בהוקרה,
      שלמה שפירא

      מחק
    2. 19:32, 09.08.2015
      לשלמה שפירא שלום רב,
      תודה בעד האינפורמציה.
      אני עובדת כעת על מחקר על רופאות בספרות העברית, ולכן שירך עורר את תשומת לבי.
      בברכה חמה ובריאות טובה
      נורית גוברין

      מחק
    3. 05:53, 10.08.2015
      לפרופ' נורית גוברין,
      מחקרייך מעניינים ומשׂמחים לבב הקוראים אותם.
      תודה על ההתעניינות
      בברכת ידידות חמה
      שלמה שפירא

      מחק

תודה רבה!