יום שני, 16 בפברואר 2015

שלמה שפירא: להעלותה שוב ביתר שׂאת על הבמה / שיר

שלמה שפירא

להעלותה שוב ביתר שׂאת על הבמה
  
תודה לךְ ידידתי
נסיתי ולא הצלחתי
חיבבתי הופעמתי ומיהרתי
אך לא הצלחתי
טון דעה גרמי מנין ואפילו אלפי הבדלה
כי רציתי מאד להגיע לחום שיר של בית.
וגם את ממהרת
אך את רוצה להגיע לחמימות חצות.
רציתי לדבר אתךָ אבל לא עכשיו
רכבת אחת עשׂרה הקדימה את עשׂר
אני פנויה ביום רביעי
בין אחת עשׂרה לאחת
אחר כך אהיה עסוקה
ובינתיים תשקול ותחשוב לאט
תביא את הכל לחזרַת ההצגה
וכשכל הנפשות יהיו בקדמת הבמה.
נמצא לנו רגע קט לגלי הים
נתפנה אל מאחורי הקלעים
כי נפש חצויה היא נפש חצויה
ממנה ניתן לשפר את גוף הטקסט
להקטין את מספר החזרות
וניתן להעלותה שוב ביתר שׂאת על הבמה. 

תגובה 1:


  1. - שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי... israblog.co.il/movepost.asp?blog=292694&blogcode=10136940&move=next - דפים דומים
    - שלמה שפירא (1938) - בלוג של משורר
    נובמבר 2008 ... שלום רב, שמי שלמה שפירא. אני משורר, ותוכלו למצוא בבלוג שירים שלי ,כתבות שלי... israblog.co.il/blogread.asp?blog=292694&blogcode=10136943 - דפים דומים
    נכתב על ידי Shlomo Shapira , 6/11/2008 07:55

    השבמחק

תודה רבה!