יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

שלמה שפירא: לבדי אינני לבדי...כל המיפוי הזה שעשׂיתי, למען תמצאי את דרכך אלי / שיר

שלמה שפירא

לבדי אינני לבדי...כל המיפוי הזה שעשׂיתי, למען תמצאי את דרכךְ אלי


לבדי אינני לבדי.
באתי למפות את עצמי אלייך - ומהי מפה
פרישׂת דרכים לכל הכיוונים
ציוני דרך בכל הנקיקים והצוקים
התמסרות ובדיקה בכל המשעולים בזמן ליווי הנפש
וגם נותנים למזל שבךָָ לזרום ולקוות העברת מקומות, קולות ונסתרות אלייך.
ולבסוף הגעתי עד אלייך - שיר-נפשי בהצטלבויות ציור-נפשךְ
הפעם הקדמתי ונחשׂפתי לפלאֵךְ הנסתר - כי ציוני הדרך היו טובים: ידידות ויצירה.
אהובה, כל המיפוי הזה שעשׂיתי, למען תמצאי את דרכךְ אלי.

הערה: השיר הבא: "עץ חי סנטימטר סנטימטר...", מיום ראשון, 17 באוגוסט 2014, 14:13, רלוונטי לשיר זה.



2 תגובות:

  1. בזמן פרסום השיר הזה הייתה תגובה:
    מה שתצטרכו בערבית (האתר שלי) , 09:03 1/7/2008:
    הגבתי לך ב- פוסט הזה.
    שמתי לב שיש לך נטייה לנקד את האות ש’ בכל פעם שהיא נשמעת כמו ס’...
    אתה כותב מורכב מאוד, אני לא יודעת אם אני בשלה להבין את המשמעויות אבל יש המון אנרגיה במה שאני קוראת.
    המון בהצלחה, למרות שאתה לא צריך אותה. אתה כבר מצליח.

    השבמחק
  2. שלמה שפירא

    מיפוי עצמי

    באתי עד כאן למפות עצמי,
    עץ חי סנטימטר סנטימטר סביב משקף
    לנימי נפשו כל שנה, אלפיים שנה.
    ושיר נפשי בהצטלבויות נפשך נבכי נשמה,
    המון עלי כיסופים הֲכָלָה בסגולת אמונה...
    ומהי מַפָּתי?
    פרשְׂתי כל הדרכים אלייך,
    מעגלים מרכזיים מעוּבָר ינקותי הנחוני
    לאיחוד תובנה עמוקה באור הכללה פנים אלייך.
    כך הגעתי, אפילו הקדמתי לציוני דרכך הטובים
    שמלאים קירבה אהבה ידידות יצירה פריחה גאולה ונחמה.

    שיר שכתבתי בבלוג הישן שלי בוואלה ב- 27.05.2011

    השבמחק

תודה רבה!