יום חמישי, 13 ביוני 2024

שלמה שפירא: שושו שיר לרוקדים עם כוכבים / שיר

שלמה שפירא

שושו שיר לרוקדים עם כוכבים


תכנית מציאות: פולינה צ'יקטונוב רוקדת עם יזהר כהן בתוכנית "רוקדים עם כוכבים" 

אני כבר לא כוכב רוקד 

אני כבר לא יכול לרקוד

מנסה להמשיך לכתוב שיר

מצליח - לא מצליח, כמו ללבוש חולצה עם גב שבור

למרות זאת - אני מנסה להמשיך חיי בכוח ההתמדה לאהבה

אהבה - כוח איתני מכוכב מאיר

אורו חשוב במנהרות הזמן החולף.


מה שלבי אומר לך:

אישה אישה אישה אישה אישה

אישה יפה

גם סבתא סבתא סבתא

מבין לנפשך

תביני לנפשי

אהבה - תמיד קשה עם בלבול ודאגה

וסייג לאהבה, שתיקה

את שותקת

מנסה אני גם לשתוק.


שושו - אולי היא מן הכוהנים, אני ההדיוט הגמור.

שושו - שושואיסטית שוביניסטית פעילה במוסד - כמעט עברתי

מספר בחינות להתקבל למוסד ולא התקבלתי - שושו רצו שאדבר ערבית בגדאדית 

ואני שהגעתי לארץ-ישראל קיימתי את הפסוק שהתנוסס בכיתה ז' - "יהודי דבר עברית"

לא נורא, התגברתי עם שושו שושו שוקולד שיר - ליקקתי רק פרוריה

שושו היום לה שיר מסוס געגועים.


תגובה 1:

תודה רבה!