יום חמישי, 29 בדצמבר 2022

שלמה שפירא: מי-יאו -יאו -- אני חבר כנסת גם חתול

שלמה שפירא

מי-יאו -יאו -- אני חבר כנסת גם חתול


הוא עיתונאי, דיפלומט, פובליציסט, עכשיו - גם חבר-כנסת - כוכב-זמר-במסכה.

פעם - החבר היה חבר, חבר מבית ומהלב - חבריקו 

עתה החבר לכל דיכפין - חבריקו-קוקוריקו

החבר יודע לעשות מלא עבודות ומשימות, הופתענו עכשיו שהוא גם זמר

תלמדו תלמדי ממנו איך לדעת לבזבז את הזמן באנרגיה טובה, גם ליהנות "נהניתי מכל רגע" !


החבר - חבר

עם ישראל בוחר חברים טובים לחברים טובים

נישאר לחשוב - חברי כנסת מועילים לעם, למדינה, גם לעצמם ולא רק לעצמם.


עכשיו ש- מרן/ מרןים קרובים עוד יותר אלינו

היש הבדל בין אנה לאנא? אנה ה' כי אנו עבדך, אנא ה' הושיעה.

היש עדיין אפשר לסמוך על חברי הכנסת?

29.12.2022



תגובה 1:

  1. אינני סומכת על אף אחד מהגוש הימני, זאת לא הממשלה שלי, לעיתים אוחזים בי הרהורי כפירה: האם זו המדינה שלי????
    אני בספק...

    רחל ה. ,
    29.12.2022, 14:56

    השבמחק

תודה רבה!