יום רביעי, 20 באפריל 2022

שלמה שפירא: אפשר להבין את שלמה גרוניך

שלמה שפירא

אפשר להבין את שלמה גרוניך


אפשר להבין את שלמה גרוניך, הוא צודק ועוד איך הוא צודק, שאמר:

"כזה קהל אני רוצה תמיד, אין פה צ'חצ'ח אחד".

ההיסטוריה חוזרת על עצמה בהיסח דעת: דודו טופז, עכשיו שלמה גרוניך.

מה קשה להבין?:

בכל אדם יש שני צדדים, גם אצל שלמה גרוניך.

אי אפשר לשנות בדור אחד או שניים / בטון-ביטון לביטנה-ביטון:

בטונדות שומרות גם מחביאות ונחבאות אל הכלים 

ביטנות מחממות.

חשוב לדעת לשים מנגינת כינור בדלת לצד המזוזה

חשוב לדעת שיש אנשים ענקים לצד אנשים ננסים

חשוב לדעת שיש פוליטיזציה באקדמיציה ופוליטיזציה בבית המחוקקים ובבתי המשפטים

סבלנות! עוד מעט ננסים יולידו גם ענקים - הגeנים והגנים עובדים נון סטופ.

בינתיים:

תלמדו אותי כינור

תלמדו אותי נאורות לצד מזוזות

תלמדו אותי מדע לצד מסורת

למרות שהצד המזרחי החברתי שבי מודע היטב ל- "אאדאב אלחוואר".

האמינו לי שעוד אפרוץ בכל משעולי דרכי החיים.


20.04.2022



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!