יום שישי, 25 ביוני 2021

שלמה שפירא: על "נהר כבר" - "Naru-Kabari"

שלמה שפירא

על "נהר כבר" - "Naru-Kabari"


ירח מלא הלילה
אין חציר בגורן
אין זוג נאהב יושב על ספסל מביט בירח המלא ומקשיב לשאון הים
אני בחלון ביתי בקומה שנייה רואה את הירח המלא
אישה מרוסיה כותבת עברית עילגת אחרי עשרות שנים בארץ שואלת:
" התגעגעתי קבר? "
אני עונה לה:
"כבר" לא כותבים ב- קוף כותבים ב- כאף
לו למדה וידעה ממני קצת עברית בגדדית לא הייתה טועה כך
היזהרי בדברייך אישה
אני עדיין חי בועט ושר וידיי חזקות
אפילו רואה פינגווינים בחום הקיץ הזה של ישראל
אם את עדיין ציירת
ציירי אותי מגעגוע
אשיר אותך מגעגוע
הירח המלא הפעם היה משתנה בסוג חדש של אהבה.

25.06.2021

5 תגובות:

  1. הנהר הגדול - הפרת או החידקל, הגעגועים לתרבות הבבלית העשירה.

    עדנה שפירא,
    25.06.2021, 9:38

    השבמחק
  2. נישמע מקוטע אבל נחמד
    שבת שלום

    שושי שיוביץ,
    25.06.2021, 15:03

    השבמחק
  3. יש לך שירי אהבה כה רבים לנשים...
    האם חשבת לעשות מהם קובץ ולהוציאו לאור??
    בעיניי הם שווים!!!!!!!!!!
    שבת שלום.

    ענת זגורסקי
    25.06.2021, 17:07

    השבמחק
    תשובות
    1. יום שבת, 26 ביוני 2021
      שלמה שפירא: שיר ל-ענת - מוקדש למשוררת ענת זגורסקי
      שלמה שפירא

      שיר ל-ענת - מוקדש למשוררת ענת זגורסקי



      ענת מענתות

      משוררת

      אידיאולוגית חילונית

      עלמה יפה מעלמון שתמיד עלמה יפה

      משקיפה על צפון מדבר יהודה

      בתוך נוף מדברי, מדהים ביופיו

      מעל מעין עין הפרת והחידקל

      את הנוף

      את המעין

      את האהבה

      את מגושי הברכה לאדם השר את האישה

      הצעת לי חיבור ספר שירים על נשים מהשירים שלי שפרסמתי

      הא לך שיר מהספר שלי

      תודה



      26.06.2021



      פורסם על ידי שלמה שפירא משורר ב- 7:36

      מחק
  4. יום שבת, 13 בדצמבר 2014
    שלמה שפירא: עומד ליד החלון...ונשגיח היטב על בת-קול האהבה / שיר
    שלמה שפירא

    עומד ליד החלון...ונשגיח היטב על בת-קול האהבה

    עומד מול חלונך
    מבעד צמרות העצים ירח מלא הלילה
    ואת ממרפסת בית מרגועך
    מביטה הבט היטב בירח הדבש שבינינו
    בכוסף וסער נחשׂפים אנו במובהק
    עדנים לנו וליקירינו, נדרוש לשלומינו
    ונשגיח היטב על בת-קול האהבה.

    פורסם על ידי שלמה שפירא משורר ב- 13:24

    השבמחק

תודה רבה!