יום שבת, 5 ביוני 2021

שלמה שפירא: מהצד השני או: "לא אלמנה האהבה"

שלמה שפירא

מהצד השני או: "לא אלמנה האהבה"


היא שומרת שבת

כניסת השבת 19:17

בכניסת השבת מתקרבים אהובים - "שיר השירים אשר לשלמה..."

אהבתי אותה

פעם אולי אהבה אותי

איחלנו  זה לזה "שבת שלום" 

רעים טובים היינו

שבת שלום לה שבת שלום לי

הידידות בינינו הפכה פתאום ענייה במלים

אך השבת אצלי עדיין נרותיה מאירים לידידות לאהבה.


את אישה יפה נעימה ומעניינת

אוהבת פרחים ויקבי יין

הענבים האדומים ליין אדום

את משתכרת 

אני לא משתכר

פתיחות בך חסימות בי כי בשיכור אין תוכחה ומדבר מתוך לב צלול.


פנייה ידידותית:

מרותק אני לביתי בחודשים האחרונים

הייתי רוצה לפגוש אותך באווירה בבלית

אומרים הבבלים "לקלוב סוואקי" (לבבות זורמים ומשקים גם נחלים יבשים)

אולי את בודדה כמוני ומחפשת להקשיב ולדבר עם מישהו

אני חושב שאת יכולה להיות לי ידידה מעניינת שמקורותיה נהירים לי וברוכים לי

רציתי שתדעי שיש מישהו השמח לשוחח עמך

שבת שלום.


חודשים חלפו 

יותר משנה ומשהו

שמחתי בעבר לפגוש אותך 

שנשוחח 

שנבקר את החיים

אם את מגיעה למקורות הרעננים שלך

אשמח שניפגש

נסעד במקום שתבחרי

אפשר שניפגש בשפת הים וניכנס לסרט

שבת שלום.


אני כבר שוכח הרבה שמות של פרחים שפעם הכרתי

חסר הטבע מול עיני

קצת קשה לי לטייל בטבע והפרחים שאת אוהבת ואני אוהב מסיירים שוב בעיני.

פעם - הצעת טיול קבוצתי להכיר מקרוב פינה קרובה יפה בחיק הטבע

במידה וכן

השמעיני

בשעות היום אני עדיין נוהג

שמח אני לקבל ממך מדי פעם תמונות יפות מעניינות של צמחים פורחים שאת פוגשת בטבע

שבת שלום.


מה דעתך ששוב ניפגש כמו פעם

נאכל פיצה בכיכר "דה-שליט" 

נזרום לים הומה גלים ונסגור עיניים ונקשיב

האישה יפה

הפיצה טעימה

הים הומה

הלב מתגעגע

ננשום הכול יחדיו.


זה היה מזמן בזמן רווקותי

אז כל אחד ניסה קירבה אל מזלו...

בחלוף הזמן פוגש עבר רחוק הווה קרוב

מתרגש ואינו יודע מה יהיה מה יקרה.


כבר אין לך ספרים שאת רוצה למסור לי 

אין לי ריבת שסק שהייתי רוצה למסור לך

העתיד משכיח גם מחשבות שהיו ראויים לתשומת לב.


את כותבת מקסים ומקסימה אותי

את אומרת שגם אני כותב מקסים ומקסים אותך.

קסמה של יצירה ששולחת כל הזמן לבבות אחד לשני.


את עם הלב הזהב

רוצה להרגיש יחס טוב לאישה מידיד

וכשאנחנו בסרט הוליוודי

פופקורן גדול בחיקך

בקבוק אורנג'אדה בידך

בקבוק סודה לצרבת בתיקך

שעות סרט הם שעות של אהבה וחסד בעיני מישהו.


אל ניתפס במלים

נתפסנו במעשים

מעשים יקרבוך מעשים ירחקוך

טעות עושים ונגמר סיפור אהבה בן ארבע שנים

ובכל זאת לא שוכחים ימי הולדת לאחל טובה וברכה...


האם את רוצה פגישתי

האם את רוצה אהבתי

האם את רוצה שיר מנשמתי

כל הרצונות ביחד מכניסים אוויר בגלגלים

ונוסעים להשיב קצת רוגע לאישה עמוסה בעבודתה מכף רגל ועד ראש

תירגעי רגע ונסי לראות את החיים מזווית אחרת מהזווית הראייה שלך

לא נורא

כל אחד ולבו המתפרץ מדי פעם לשאול בעצמו את השאלות הקשות.


5.06.2021





2 תגובות:

תודה רבה!