יום שבת, 4 באפריל 2020

שלמה שפירא: כשהזמן באינקובציה

שלמה שפירא

כשהזמן באינקובציה

יש משׂחק - או ראשון השׂחקנים מנצח או אחרון השׂחקנים מנצח, כי זה תלוי מהו המשׂחק
אבל שנינו לא נמצאים בתחרות
שנינו מנסים מעט התאהבות
אם אחד משנינו יתבטא מאוחר, הוא יתבטא באהבה יותר מאוחר.
דבורה הנביאה!
דברי ראשונה
דברי אחרונה
רק שתדברי, דברי דברי דברי!!!
מי אוהב את מי? התהְיֶה אהבה?
שׂחקי שׂחקי על החלומות,,,עודני אני מאמין בך!
לא אחמיץ אף מסרון אחד שלך
שלחי סימן, תשלחי
לא תשלחי, אל תשלחי
אני הוא זה הנמצא בלו"ז.....ר שלך
את תמיד מאחרת ואת אומרת שאני מקדים
אניח תרבושי לפניך ואחכה
מבוסר מבשיל אני מסוגל להאכיל ענבים
או שמלך הוא תמיד עֵרום
או שמלכה תוסיף להיות לבושה בהדר כמיהתהּ.

4.04.2020

2 תגובות:

  1. יישר כח! משמעות נלוית,,
    יונתן ג.

    השבמחק
  2. ממש יפה שירך שלמה. אני מקווה ששלומך טוב וגינתך פורחת בימים אלה
    טל פ.

    השבמחק

תודה רבה!