יום שישי, 17 במאי 2019

שלמה שפירא: אירויזיון נוחת בישׂראל / שיר

שלמה שפירא

אירויזיון נוחת בישׂראל

אני טובע עכשיו בשירים, הָלְלוּ קווה-קווה-קווה!
פתאום המוזיקה רומסת אותי:
זמרים רקדנים במאים יחצ"נים צלמים מרקדים פעלולנים מקפצים מקשטים מגהצים ספרים מלבישים מעודדים מוחאי-כפיים, מוכרי חלומות בְּחֶלֶם ובהֶפְקַע, מנחים יועצים כתבים מראיינים מגישים מנקדי-נקודות מחליטי-רגעים מאבטחים מפלסי-דרך חקיינים מכוסי וחשׂופי טלית ומנשקי מזוזה ולא לשכוח את "מדונה"...
תצילו אותי!
כמעט שכחתי את שמי.
אין לי כבר עיר
גם תפסו לי את הבית ואת הגישה לבית
טראראם טאראראם טראראם, אירויזיון!
אני לא מבין אותו, הוא לא מבין אותי.
פעם ידעתי להריע לשיר גם כשהייתי ילד קטן:
שמעתי את אום כולת'ום באחד מסופי החודשים ברדיו, כי אז לא הייתה טלוויזיה - בכל תג ובכל תו ידעתי לקום ולהריע לה. היא הייתה אירויזיון אמתי.
הרבה דלילה הרבה דליד עלייך מְזַמֵּר האירויזיון השנה.

17.05.2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!