יום שבת, 9 במרץ 2019

שלמה שפירא: שירים לאישה ביום האישה הבינלאומי

שלמה שפירא

שירים לאישה ביום האישה הבינלאומי

*
נפשך יפה
גופך יפה
אין צורך באילוץ במילוט למרפסת שמש
את השמש
ברוך הגומל אותך בשפע שורשים, בשורשי יופי
בכל יום ויום בך חגיגת יופי
פטמותייך אהבה עם ערגה
מה עוד צריך אוהב כשאת הרה תמיד יופי.
יופייך מורגש אפילו בנשימה שלי.

**
הרוך שלך קטיפתי מלטף
ענני ליבה עדנה ערגה
את מתנה מן השמים
גם יודעת ללטף בצפרני רוך על לוח כל לב.
את שואלת אותי אם אני אוהב אותך:
אלוהים עדי שאני אוהב אותך
שר לך את השירים הערגתיים ביותר באהבתי אלייך
ושירה היא משמר כבוד להגביה לרומם עוד יותר את האהבה בינינו.

***
עכשיו אני אדמדם.
הכנסתי בטעות סוודר אדום לכבסים לבנים.
התוצאה - בגדים אדמדמים עם כתמים אדומים בולטים פה ושם.
ככה זה שאין אישה יועצת בבית.
הידד הידד לנשות החיל.

****
צאי מחילזון החְמוּמִי הדאגתי שלך.
עכשיו חורף גם גשם גם לילה גם רצון למפגש חמים עם אוהב.
געגועים יוסיפו לך יותר ברק בעיניים
את היפה בנשים בהשקיית רון בלב.

*****
את בביתי אני בביתך
אין בית-אחיזה לאחוזה שתרחיב את שׂמחת הלב. 
המיית געגועים גשמי חלומות 
בית מבקש כל-כך אושר.
להיאחז:
באור, בגשם, בְּרוֹך, בשילוב ידיים בחיבוק בנשיקה,
בוויטמינים של אמונה
בטיולי הלוך-חזור לחיבוק בתחינה ובתפילה.
הוֹ אהובה כה רחוקה
תני בי אמון יקירה 
מי לא פוחד מן הבדידות.

******
את הדובה הגדולה 
אנשים חושבים שאת דובה קטנה.
אין כמוך ביפעת הרוך
אין כמוך בליטוף אוזן באוזן
שנינו אשירים באושר עשירים בדעת היומיום
אשרי האיש הנוהר בהמון געגועיו אל עדנת הקרקע היציבה שלך.

יום האישה הבינלאומי, 9.03.2019

תגובות לאחר פרסום הקטע:

1. היי, שלמה,
 רשימת התפוצה שלך כמעט ארוכה מהשירים, אז קשה לנחש מי בת המזל שנותנת לך את ההשראה; בכל אופן, היא מצליחה:   השירים יפים מאוד, מקוריים, מלאיי רגש וגם מרגשים. הביטוים, המטפורות, הסיגנון, הקול והכל שלך אישי, יפה ומהנה.
 אנה
2. שלום, שלמה
 יפה.!
   בלפור ח.
3.יא סלאם , יא סלאם , נהדר פשוט 
   תבורך 
   אלי ע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!