יום שבת, 1 בדצמבר 2018

שלמה שפירא: קילוחי נפש / שיר

שלמה שפירא

קילוחי נפש

אני מסוגל לקלח אותךְ כל הזמן בקילוחי נפש.
הו הו, עד כמה חשובים ומשמעותיים קילוחי הגוף בקילוחי הנפש.
חושק גופי מניחוחות נפשך
תתחילי גם את לשיר ולהשיב לי בקלחת מלים: אשת-חיל גופי, טמירה נפשי...אך הרגש שלך פלדה טמירה...
צווארך ברבורי
שדייך רימונים
זיתך מְדֻבָּשׁ
רגלייך חלוקי נחל לטופי חן
אחבקך אנשקך עלומת חן שלי ולא שלי
ואת כל-כך רומנטית חבוקה עמוק איפה שהוא...
היא חושבת ועונה לעצמה: הוא ממש משוגעעעעע 
אני לא נוגעת בטלפון בשבת ושומרת נגיעה.

27.10.2018


4 תגובות:

  1. 09:58, 1.12.2018
    יפה.
    ממש שיר השירים
    או עת דודים כלה
    על מי השיר???
    ניסיתי באלימציה למצוא מי שומרת שבת
    שבת שלום
    אלעד

    השבמחק
  2. 09:47, 1.12.2018
    מעניין מאד.
    שבת שלום
    שושי ש.

    השבמחק
  3. העננים, הגשם המטרייה
    הגשם שלך משתבח עם הזמן
    ברכה ע.

    השבמחק
  4. לקלח נפש! זה מה שאתה עושה. איך מתחברים לך המלים?...
    רבקה

    השבמחק

תודה רבה!