יום שלישי, 17 באפריל 2018

שלמה שפירא: מה פרוש תהילה וגבורה בתורת הלחימה? / שיר

שלמה שפירא

מה פרוש תהילה וגבורה בתורת הלחימה?

ואני אזרח ותיק בארץ הזאת:
בחייו של עם המושרש בארצו, חייב האור לגבור על הצל ועל החושך.
חרותו של עם דורשת את זמנהּ הנכון כדי להשלים כל מלאכה.
מה פרוש תהילה וגבורה בחכמת הלחימה?:
החלל שבין החיים והמוות - גבורה
החלל שבין המוות וההנצחה - תהילה
ורצוי שנחיה בארצנו חיים נורמליים ללא חללים 
ואז המולדת  תהיה - תהילה וגבורה.
חייל שעומד על משמרתו - נס הגאולה
עם הדורש להשלים ולשמור את חרותו - פריחת זהותו בארצו ובמולדתו.
ואני אזרח ותיק בעם הזה.

17.4.2018, ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ולחללי פעולות האיבה

3 תגובות:

  1. 18.04.2018
    באת אלי עם השיר הנפלא ובכישרונך בכתיבה, רוממת את רוחי
    הייתי מוסיפה בפתיחת השיר

    "ואני ילידת הארץ הזאת אזרחית ותיקה ..."

    תמשיך ליצור זאת הדרך להישאר שפוי ואופטימי
    רנה ד.

    השבמחק
  2. 17.04.2018
    שיר מדהים.
    נאחל שכל החיילים ישובו בשלום לביתם, שקט שלום ושלווה.
    לימור ב. ש.

    השבמחק
  3. 18.04.2018
    מרגש מאוד.
    אני מניח שברשותך מתאפשר להעביר הלאה.
    שיהיה יום שקט ורגוע.
    איציק ש. של ע.

    השבמחק

תודה רבה!