יום שני, 26 ביוני 2017

שלמה שפירא: תחזית קשה - לא ברורה היטב הדרך בהמשכה / שיר

שלמה שפירא

תחזית קשה - לא ברורה היטב הדרך בהמשכה

הזמנים משתנים כל-כך מהר וכל-כך עֵת לכל חָפֵץ חֶפֶץ לנפשו ולא שואל את סביבתו
על-כן לא ברורה היטב כל דרך בהמשכה:
עובדים ביחד מתכננים ביחד מסתודדים ביחד מסתובבים ביחד חוגגים ביחד מתאהבים ביחד...
ולא כל אחד שומר על המסורת שלו על הדת שלו על האינטימיות האישית והקהילתית שלו -
יהודייה מכירה ערבי, ערבייה מכירה יהודי...

"אני מבין את נפשך כי גם אני צופה עד כמה תהיה קשה תחזית חיינו.
אני מבין גם את מבינה למה אנחנו לא נכנסים מהר אל קשר גם כשהלב דופק חזק מרוב אהבה עם בלבול ודאגה.
מה את היית עושה במקומי, מה אני הייתי עושה במקומך בפתע שחר פתוח למחשבת-חיים חדשה שכזאת?
את יודעת ואני יודע ושנינו מראש יודעים עד כמה ארוכה קשה ומכשילה הדרך, למרות שאהבה שכזו עשויה להתפרץ כל רגע והיא כֵּנָה וחרוצה ומתדפקת באון עם רגש."

דעתי במקרה זה - סייג לאהבה שתיקה! 

26.06.2017


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!