יום ראשון, 13 במרץ 2022

שלמה שפירא : לא ידידי רֵחוֹק אנחנו

שלמה שפירא

לא ידידי רֵחוֹק אנחנו


מגיע פורים

נזכר בך

נפש בהתעלותה פקדה חלומות

אישה טובה יפה ומשובחה מחוזרת בי

הלכנו לבית הכנסת ברחוב בן יהודה לשמוע קריאת מגילה

שמענו - אני ברחבת הגברים, היא בעזרת הנשים

הבטנו זה לזה תוך שמיעתה

לאחר מכן - הגשתי לה

דיוקן אסתר המלכה חקוק ומצוייר על צלחת משלוח המנות

המלכה חייכה ואמרה:

מרגישה שאתה צועד בדרך הנכונה להיות אדם דתי

חייכתי לעצמי "הרי אני מזמן אדם מאמין דתי"

מסרה לי קסטת מזמורים של פרשת השבוע עם מזמורי שבת וחג

אמרתי לעצמי: אמונה באלוהים יש בי מילדותי ועד היום, אולי חסרה כיפה קטנטנה להדביק על ראשי. תרצה או לא תרצה אותי בלי כיפה...אדם מאמין איך שמאמין, וויתרתי.

לא ידידי רֵחוֹק אנחנו.


13.03.2022



תגובה 1:

  1. כל הכבוד שעדיין זוכר אותי לטובה.הצלחת קיימת והיא מזכירה לי אדם טוב לב ועדין נפש שמייחלת לו הרבה בריאות ושמחה בלב.פורים שמח.

    מ.
    13.03.2022, 13:20

    השבמחק

תודה רבה!