יום שבת, 11 בינואר 2020

שלמה שפירא: למחטטים הפכנו

שלמה שפירא

למחטטים הפכנו

החלון בדלת האמבטיה חשוב כל כך 
כדי לדעת שפרטיותך חשובה - אנא לא להפריע!.
ואנו בחַדּוּת בתזזיות ברב פעמיות זורקים אותה 
בהינף אצבע ומגלגלים אותה לסלולרי
היכן אני עכשיו
היכן אמי עכשיו
היכן אבי עכשיו
היכן אחי עכשיו
היכן אחותי עכשיו
היכן חתולי עכשיו
היכן כלבי עכשיו...
חלון קטנטן הפך חגיגה למסור אינפורמציה.
האם טוב או לא טוב.
תמיד חשבתי שהחלון הקטן הוא תמרור אזהרה מוסכם
"תן לי לחיות ואתן לך לחיות".
זה היה בימי פרייה ורבייה 
בימי חג ואבל
בימי עבודה ונופש
בימי גשם זלעפות ובימי עצירת הגשם
התפללנו בשקט יחדיו
היו גבולות לעיניים
היו גבולות לשׂפתיים
היו גבולות לרגליים
היו גבולות בחזייה ובמכנסיים
...
באין גבולות ישׂרור הפקר.


צלצלו אלי עכשיו
באמצע התגלחת
באמצע התקלחת
באמצע האוננות או האין-אוננות שלי
שואלים אותי שאלה 
ואני לא יודע מי השואל.

11.01.2020

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!