יום חמישי, 5 בדצמבר 2019

שלמה שפירא: בקושי אני מבטא שיר תפילה

שלמה שפירא

בקושי אני מבטא שיר תפילה

כבר מזמן אינני איש נשׂוי
מאז מותה של אשתי אני אלמן
בעיראק היתום נטה לבכות וענד סרט שחור על חזהו במשך שנה
האלמנה למדה להכות על החזה
ואני דמעותיי היו רבים מן היתום ומן האלמנה
מעמוד לעמוד בקשתי תשועה
עכשיו האישה איננה היתום איננו
נשארו דמעותיי
בוראי נאבד לי כאשר אני נעבד לו
גם ברגע זה הוא מונע ממני את הרחמים
ימי אינם קלים גם לא ברורים
חובק ונעזב חובק ונעזב
שׂפתי משובשת 
בקושי אני מסוגל לבטא שיר תפילה.

5.12.2019, ח' בכסלו תש"פ

תגובה 1:

  1. אנחנו נושאים תפילה לעילוי נשמתו של איציק ז"ל. חסר לנו מאוד. הלך מאתנו בטרם עת.
    כולנו מתגעגעים . יהיה זכרו ברוך.

    בין הכאב והגעגועים אתה מבטא אהבה לסיגל ע"ה על האהבה שלכם ועל המסירות שהיו ביניכם צריך ללמוד וללמד מהי אהבת אמת.
    אני זוכר יום לאחר שחזרת ממלחמת יום-כיפור שבאותו יום נסענו שנינו לבקר את סיגל ששהתה בימי המלחמה אצל אמהּ. אני זוכר את המפגש שלכם את העיניים הנוצצות ואת הרעפת האהבה ששדרתם.
    יהי זכרה ברוך!
    תמשיך שלמה להעשיר אותנו בשירים והמלים שלך יפיקו מרגליות.
    אוהבים אתכם.
    ראובן ש.

    השבמחק

תודה רבה!