יום חמישי, 24 באוקטובר 2019

שלמה שפירא: החצ'קונים שבכתיבה / שיר

שלמה שפירא

החצ'קונים שבכתיבה

לא אוכל לחיות בגולה
גם לא בין שני נהרות ילדותי - הפרת והחידקל
שהעמידו אותי בניכור בספקים אינסופיים לגבי חיים, שוויון, זהות אישית דתית ולאומית, שכנות, תעסוקה... 
אחיה לתמיד בין נהר הירדן לים התיכון
וכמו דליה רבינוביץ' 
הייתי שותה קפה בוץ מבלי לפתוח ולהציץ במזל שלי
כי אמצא במזלי - מצוקות, פחדים, חרדות, ישימון
והישימון שבי לא באהבתי ובכישרוני אלא בישועתי.
האבסורד הוא שאני מעדיף משוררים אשכנזים כי הם עברו שואה יותר ממני
ובאותו זמן גם משוררים ספרדים-מזרחיים כי הם מתפרצים ומתרגשים יותר ממני.
השירה אצלי מתפרצת יותר במקומות כואבים שבצלם זועקת מחאה.
הייתי רוצה מאד לסלק את עמוד האינפוזיה הצמוד לשירתי ולרפא את החצ'קונים בפנים של שירתי
כך אוכל לצעוד עיוור בשוק הכרמל וגם בבתי סופרים ומשוררים.

24.10.2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!