יום ראשון, 7 ביולי 2019

שלמה שפירא: אני לא הומו / נקודה להדגשה

שלמה שפירא

אני לא הומו

לפני כשלושים שנה ה- "הומו" היה מגשש באפלה אצל ה- "סטרייט" שאולי ה- "סטרייט" הוא גם הומו.
אז נפלו הרבה טעויות בזיהוי.
היום - ה- "הומו" מצהיר בחוצות העיר שהוא "הומו", כאשר פעם היה כונס-לבטים מעצמו ולא פשט לבו.
עשׂרים שנה ויותר שירתִּי בגדוד טנקים ולא הבחנתי שיש "הומואים" בגדוד והיו "הומואים" בגדוד.
לאחר שנים בודדות בכתיבתי, לא הבחנתי שיש כתיבה הומואית.
תמיד אהבתי נשים ואוהב נשים ולא גברים.
אף פעם לא שאלתי עצמי: אני "הומו" או לא "הומו", אני לא "הומו". מישהו שהוא לא "הומו", קשה לו להבחין מיהו "הומו."
בהמשך כתיבתי, ידיד יעץ לי שכדאי להשתלב כיוצר הומואי
ואני יוצר עברי לעולם לא אהיה יוצר-הומואי.
אישה ומאהבות אחדות היו לי שהאמינו שאהובן בלעדיותן והן צודקות.

7.07.2019

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!