יום שישי, 1 ביוני 2018

שלמה שפירא: בעיות עיכול / שיר

שלמה שפירא

בעיות עיכול

אני לא יודע איך לעכל אותך
את לא יודעת איך לעכל אותי.
רקע העיכול : איך ייראה בית ופרצופו.
ויש הסוברים
כל הבתים צועקים מבפנים, חוץ מן הבית שלי.
פעם אחת - מצאתי בתוך חדר-האמבטיה שלי שׂממית
הנחתי להּ וְהִשְׁאַרְתִּיהָ כי יש אומרים ששׂממית מביאה מזל.
כמה מטפורות מכניס אדם לביתו ומתנחלות בקרב חיבתו.
לעולם לא יידע איש אחר מה מיותר בחום ביתו של אדם.

1.6.2018

תגובה 1:

  1. שלמה שפירא

    בעיות עיכול

    לא יודע איך לעכל אותך.
    לא יודעת איך לעכל אותי.
    רקע העיכול חשוב : הבית ופרצופו.

    יש סוברים:
    כל הבתים צועקים מבפנים, חוץ מן הבית שלי.

    פעם אחת - מצאתי בתוך חדר-האמבטיה שלי שׂממית
    הנחתי להּ, הִשְׁאַרְתִּיהָ כי יש אומרים - שׂממית מביאה שקט ומזל.

    כמה מטפורות מכניס אדם לביתו שמתנחלות בקרב חיבתו כדי לעכל קירבה לביתו ולפרצוף לבו.
    לעולם לא יידע איש אחר לעכל מה מיוחד מה מיותר בחום של בית!

    1.6.2018
    פורסם על ידי שלמה שפירא משורר ב- 19:53

    השבמחק

תודה רבה!