יום שישי, 1 בינואר 2016

שלמה שפירא Shlomo Shapira: Happy new year! בפדות אהבה עם חיבוק ונשיקה תבוא על כולנו השנה האזרחית החדשה / לשנת שיר!

שלמה שפירא Shlomo Shapira

! Happy new year

הופּ הופּ הופּ הופּ גדלנו בשנה ובפדות אהבה עם חיבוק ונשיקה תבוא על כולנו השנה האזרחית החדשה.
וטוב לשתות מים משמים, טובים זכים וטהורים מן הבוקר הראשון 
                                                                      של השנה החדשה!
01.01.2016



סילבסטר היה הלילה והמשכנו לחגוג
.
יש חגיגה של שנה ועוד חגיגה של שנה באותה שנה.


יש עולם ועוד עולם באותו עולם


שנה עולם הם זמן ומקום שאנחנו קבענו לנו.


ובדור שלי שהכרתי - אני מחכה לשנה טובה לעולם טוב.


חלק ממני חוגג


חלק ממני עובד ולוחם


חלק ממני דואג


חלק ממני שותק


חלק ממני כותב שיר


חלק ממני נשאר לתקוות נאמנות העתידות לבוא

.
אחד אני יודע. שניים אני יודע. שלוש אני יודע. ארבע אני יודע. חמש 


אני יודע


שש, גם אני יודע - איך נעלמים לי רבדים טובים משנים ועולמות שונים

שחבקנו בהם ולא ישובו עוד. 



תגובה 1:

  1. 01.01.2016
    ...השיר שלך נתן לי גם השראה על עצמי :
    חלק ממני מאושר וחלק ממני עצוב,
    חלק ממני דואג וחלק ממני אופטימי
    חלק ממני מעז וחלק ממני פוחד
    חלק ממני נמרץ וחלק ממני עצלן
    והרבה חלקים ממני שייכים להרבה מקומות ...
    האני פ.

    השבמחק

תודה רבה!