יום שני, 13 ביולי 2015

שלמה שפירא: האם נשים אוהבות את החיים? האם נשים אוהבות את החיים יותר מגברים? / סקר אישי

שלמה שפירא

האם נשים אוהבות את החיים?
האם נשים אוהבות את החיים יותר מגברים? 


האם נשים אוהבות את החיים?
האם נשים אוהבות את החיים יותר מגברים?
מעיון בהצעות הכרויות באחד מאתרי-ההכרויות המובילים מצאתי:
יותר מ- 20% מתבטאות ומציינות זאת במפורש ועוד כ- 40% פורטות אותה בבקשות מרומזות לאהבה את החיים... הגברים כמעט ולא מדגישים זאת - את האהבה לחיים.
בסקר שעשיתי ב- אוגוסט 2011 קבלתי את התוצאות שציינתי ונעשתה לגילאים 62-72 מתוך כ-200 הצעות

"אשה נאה  אוהבת הומור ואת החיים הטובים..."
"אני אוהבת את החיים ומשתדלת לחיות אותם עד כמה שאפשר טוב..."
"אני אשה שאוהבת לחיות את החיים, אוהבת את..."
"אני צעירה לגילי, עם שמחת חיים, אוהבת את החיים, משתדלת ליהנות..."
"אני אלמנה מעוניינת להכיר גבר אמיתי...ואני אוהבת את החיים..."
"אולי גדולה בגיל אבל יותר גדולה בנשמה! אוהבת את החיים..."
אוהבת לצחוק ולחייך, לבלות ולכייף וליהנות מהחיים..."
"אשה נאה שעוד חייה לפניה ורוצה למצות את החיים במלואם..."
"אני אשה נאה, מעוניינת אוהבת את החיים ומה שיש להם להציע..."
"אשה באמצע החיים נאה ומלאת חוכמת חיים, אוהבת את החיים..."
"נעימה, נאה,...אוהבת לטייל ואת החיים..."
"אשה מעניינת מאד, אוהבת את החיים, מחפשת אהבה..."
עוד ועוד...

אוגוסט 2011

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!