יום שבת, 4 באפריל 2015

שלמה שפירא: שבועיים אני מרגיש מלמטה את קרני האור עולים ממנו, באביב ריחני, בפסח-חג תובעני ונכסף אל ילדותי / שיר

שלמה שפירא

שבועיים אני מרגיש מלמטה את קרני האור עולים ממנו, באביב ריחני, בפסח-חג תובעני ונכסף אל ילדותי

בעידן המודלים המגדליים, הבטונדות והקוביות, עץ השסק
המרהיב, עכשיו, בזהוב פריו - השׂריד האחרון
לשמש העולה בכרך הגדול מן עבודת האדמה.
שבועיים אני מרגיש מלמטה את קרני האור עולים ממנו, באביב ריחני,
בפסח-חג תובעני ונכסף אל ילדותי.
תוהה אני מזהוב תקוותו
איך מצמחים, היום, עץ בשורשים כה עזים לאורך שנים מן האדמה.
אינני בודד בחג זה, גם לא הייתי בודד בכל חג לפני זה
כי את עושר אור-זרועות-חרותי, אני מושיט לכל איש
מזריחת האור הזו לאורך כל השנה.

עץ השסק בגינתי מניב פרות בכל עוזו גם השנה.

04.04.2015

3 תגובות:

  1. 08:30, 04.04.2015
    שלמה
    נהנית מכל שיר ויצירה שלך.
    חג חרות שמח עליך ועל כל בית ישראל.
    בידידות, דבלה וטובה

    השבמחק
  2. 06:19, 05.04.2015
    שלמה,
    שיר מקסים, זורם באנרגיה חיובית של אור מהאדמה דרך השורשים, אל האנשים שסביבך. סביב עץ השסק.
    יישר כח ואשריך על יכולת הנביעה היצירתית...
    מועדים לשמחה,
    שלוימה בן-ש.

    השבמחק
  3. 13:18, 07.04.2015
    חג שמח
    תודה על השיר
    אהבתי:
    "עושר אור זרועות-חרותי"
    אורה א.

    השבמחק

תודה רבה!