יום שישי, 26 ביוני 2026

שלמה שפירא: הייתי "פג" ואינני קשור ל "פג-תוקף"

שלמה שפירא

הייתי "פג" ואינני קשור ל "פג-תוקף"

כל-כך מהר החלה השתיקה של הקריירה שלי כגבר של אישה. אני מנסה להמשיך את חיי בלי כישוף ומכשפים, כי בכישוף לא תמצאו שום משוואה להשוואה. יש כאלה הנעזרים ב- "באבא-סאלי" ו- "באבא חאקי"... ו- "אבא שלי- יצחק גורג'י הרוקח" מת צעיר מלוקמיה מרוב שרקח תרופות בלי מנדף ובלי כפפות ושפך "ליזול" לבקבוקים (היו אלה ימי המעברות ואין דין ולא דיין (דיין שר הביטחון היה שקוע לחפש ענתיקות ארכיאולוגיות ושר הבריאות יכול היה להיות איש-פלמ"ח שבעצמו רקח חומרי-נפץ.)

כשהייתי פג בעיראק כמעט בלי שלד, בלי שלט, אבל גם אז הייתי עם אינטואיציות שאעבור משברים וכל משבר - כמעט לפני תשעים שנה ולאמי לא היה חלב בשדיה להיניק אותי וינקתי ממניקה למניקה, גם אישה נוכריה - כובסת ערבייה שהניקה את ילדה הניקה גם אותי וכל אישה ממשפחתי הקרובה שחלב בשדיה נעתרה לבוא ולהיניק אותי. כך שרדתי עד היום הזה לכל מקום שרוח נשבה וביערות ערערים מכושפים, הייתי עץ ערער צחיח שורד עד יומי זה.

ניתן להתנחם היום שיש חמ"ל לתינוקות (תרכובת מזון לתינוקות). 

לאונרד כהן החכם במשוררים -  "כל שיטה שאתם זוממים בלעדינו תופל ... כל מה שנחשוף מעצמנו הוא אזהרה"...חלודה חלודה חלודה במנועי האהבה והזמן".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!