יום חמישי, 9 בנובמבר 2023

שלמה שפירא: אירופה מתה באושוויץ - כתבה של הסופר הספרדי סבסטיאו וילאר רודריגז

שלמה שפירא

אירופה מתה באושוויץ - כתבה של הסופר הספרדי סבסטיאו וילאר רודריגז 

שקבלתי הערב ל- וואטסאפ 

הלכתי ברחובות בברצלונה ופתאום גיליתי אמת נוראית - אירופה מתה באושוויץ !! הרגנו שישה מיליון יהודים והחלפנו אותם ב-20 מיליון מוסלמים בארבעה העשורים האחרונים !!.

באושוויץ שרפנו קבוצה של אנשים שייצגו תרבות, מחשבה, יצירתיות, כישרון. השמדנו את העם הנבחר, הנבחר באמת, כי הם הולידו אנשים גדולים ונפלאים שתרמו תרומות גדולות לעולם, וכך שינו את העולם .

תרומתו של העם היהודי של היום מורגשת בכל תחומי החיים: מדע, אמנות, סחר בינלאומי, ומעל לכל, כמצפון העולם. תסתכל בכל לוח תורמים בכל סימפוניה, מוזיאון לאמנות, תיאטרון, גלריה לאמנות, מרכז מדע וכו'. תראה הרבה, הרבה, שמות משפחה יהודיים. אלה האנשים שנשרפו. מתוך 6,000,000 שמתו, כמה היו גדלים להיות מוזיקאים מוכשרים, רופאים, אמנים, פילנתרופים?

וביומרה של סובלנות, ובגלל שרצינו להוכיח לעצמנו שנרפאנו ממחלות הגזענות והקנאות, אירופה פתחה את שערינו ל-20 מיליון מוסלמים, שהביאו לנו טיפשות ובורות, קיצוניות דתית וחוסר סובלנות. , פשע ועוני, עקב חוסר רצון לעבוד ולפרנס את משפחותיהם בגאווה .

הם פוצצו את הרכבות שלנו והפכו את הערים הספרדיות היפות שלנו לעולם השלישי, טובעות בזוהמה ופשע. סתום את הפה בדירות שהם מקבלים כסף חינם מהממשלה, הם מתכננים את הרצח וההרס של מארחיהם התמימים .

וכך, באומללותנו, החלפנו תרבות בשנאה פנאטית, מיומנות יצירתית במיומנות הרסנית, אינטליגנציה בפיגור ואמונות טפלות. החלפנו את החתירה לשלום של יהודי אירופה ואת כישרונם לעתיד טוב יותר לילדיהם, את היצמדותם הנחושה לחיים כי החיים קדושים, לאלו שרודפים את המוות, באנשים האכולים ברצון למוות לעצמם. אחרים, למען הילדים שלנו ושלהם. איזו טעות איומה עשתה אירופה האומללה .

לאחרונה, בריטניה התלבטה אם להסיר את השואה מתוכנית הלימודים בבית הספר שלה, משום שהיא 'פוגעת' באוכלוסייה המוסלמית שטוענת שהיא מעולם לא התרחשה. זה עדיין לא הוסר. עם זאת, זהו אות מפחיד לפחד שאוחז בעולם וכמה בקלות כל מדינה נכנעת לו .

כיום חלפו כשבעים שנה לאחר סיום מלחמת העולם השנייה באירופה. האימייל הזה נשלח כשרשרת זיכרון, לזכרם של ששת מיליון היהודים, עשרים מיליון רוסים, עשרה מיליון נוצרים ותשע-עשרה מאות כמרים קתולים ש'נרצחו, נאנסו, נשרפו, הורעבו, הוכו, ערכו ניסויים מוּשׁפָל. כעת, יותר מתמיד, כשאיראן, בין היתר, טוענת שהשואה היא 'מיתוס', הכרחי לוודא שהעולם "לעולם לא ישכח".

כמה שנים יעברו עד שהמתקפה על מרכז הסחר העולמי 'אף פעם לא התרחשה' כי היא פוגעת באיזה מוסלמי בארצות הברית? אם המורשת היהודית-נוצרית שלנו פוגעת במוסלמים, עליהם לארוז ולעבור לאיראן, עיראק או מדינה מוסלמית אחרת.

אנחנו חייבים להעיר את אמריקה, אנגליה, אוסטרליה ואירופה לפני שיהיה מאוחר מדי !!.

9.11.2023 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה רבה!